Kosten verzending
- Nederland: GRATIS
- België: €6,95 en GRATIS vanaf €60,00 (verzending incl. track&trace code)
- Duitsland: €6,95
- Luxemburg: €7,95 (verzending incl. track&trace code)
- Frankrijk: €9,95 (verzending incl. track&trace code)
Verzendtijd
1 a 2 werkdagen (maximaal 5 werkdagen).
Waarom duurt het soms langer voor een bestelling verzonden wordt?
In de meeste gevallen lukt het ons om jouw order snel te versturen. Maar
door drukte, de complexiteit van een sticker, ontwerptijd en/of
droogtijd (full color stickers) houden we een maximale verwerkingstijd
van 5 werkdagen aan. Daarnaast maken wij de sticker pas zodra jij ze besteld. Dit omdat bijna al onze stickers verkrijgbaar zijn in meerdere afmetingen en meer dan 25 kleuren. Het is dus onmogelijk hier van tevoren al een voorraad van aan te leggen. Tevens zorgt dit er ook voor dat we de beste kwaliteit van iedere sticker kunnen garanderen. Maar hierdoor kan het dus zijn dat je de sticker niet meteen de volgende dag al in huis hebt. In uitzonderlijke gevallen (bijvoorbeeld een extreem grote of complexe bestelling) is het niet haalbaar om de verzendtijd van 5 werkdagen te halen. Uiteraard informeren wij je daar direct over en geven dan ook meteen duidelijkheid over de mogelijke termijn van verzending.
Bezorging
Zodra wij jouw bestelling gemaakt hebben en deze in de verpakking zit melden wij de bestelling aan voor verzending. Indien het een pakket zending is krijg je gelijk een mail met een track & trace code. Aan het eind van de dag worden alle bestelling ingescand en zullen ze volgbaar worden via track & trace. Zendingen per envelop zijn niet volgbaar.
Wij versturen al onze bestellingen via PostNL. In 99% van de gevallen worden pakketten de volgende dag afgeleverd, ook in België en Duitsland. Enveloppen kunnen er soms langer over doen dan een dag. Helaas hebben wij geen invloed op de snelheid of de service van PostNL of een andere buitenlandse bezorgdienst die de bezorging overneemt in België of Duitsland. Wij kunnen vooraf ook niet aangeven hoe laat jouw bestelling wordt bezorgd. Dit ligt geheel aan de route van de chauffeur. Heb je bijvoorbeeld vandaag besteld maar weet je zeker dat je morgen niet thuis bent? Geef dit dan gelijk aan ons door na het plaatsen van je bestelling. Wij versturen het pakket dan een dag later, of wanneer het jou uitkomt.
Mijn pakket is beschadigd
Wij verpakken onze stickers zo goed mogelijk in stevige kartonnen vierkante kokers. Soms komt het voor dat een pakket tijdens transport toch beschadigd raakt. Bij ernstige beschadigingen adviseren wij om het pakket dan niet aan te nemen, maar dit retour te laten sturen. De stickers zijn behoorlijk flexibel en kunnen gelukkig tegen een stootje. In de meeste gevallen zal de inhoud nog prima bruikbaar zijn. Blijkt de sticker nadat je het pakket hebt aangenomen toch onbruikbaar te zijn (of twijfel je) neem dan voordat je gaat plakken een foto van het pakket en de sticker en neem contact met ons op. Wij lossen het dan samen met je op.
Als je de sticker toch probeert te plakken kunnen wij achteraf niet meer controleren of het probleem door transport of onkundig gebruik veroorzaakt is.