Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.

Retourneren

Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?

Neem altijd eerst even contact met ons op via onze contact pagina of bel ons op het volgende nummer +31 085 4018424. Stuur nooit zonder overleg producten retour!

Welke producten kun je retour sturen?    

Producten zonder applicatielaag: bijvoorbeeld full color stickers welke uit 1 geheel bestaan. Denk hierbij aan full colour autobloemen en kinderstickers. Ook krijtstickers hebben in de meeste gevallen geen applicatielaag. Bij twijfel: Weet je niet zeker of de sticker die jij op het oog hebt wel of niet onder ons retourbeleid valt? Neem dan voor je aankoop contact met ons op.

Welke producten kun je niet retour sturen en waarom?

  • Op specificatie gemaakte producten: hieronder vallen producten met een afwijkende maat, vorm of kleurensamenstelling dan standaard aangeboden in onze shop. Dit geldt ook voor producten waarin bijvoorbeeld een naam, zelf gekozen tekst of een zelf opgegeven getal in voorkomt.
  • Zakelijke bestellingen: deze vallen niet onder het consumentenrecht en de wet 'koop op afstand.'
  • Producten voorzien van applicatielaag: Deze dienen binnen enkele weken geplakt te worden en zijn vanwege de 'houdbaarheid' uitgesloten van het herroepingsrecht.
  • Gespiegelde producten: indien de sticker in een gespiegelde vorm besteld is.
  • Wrapfolie: deze wordt speciaal besteld bij onze leverancier in de door jou gekozen lengte, afmeting en kleurcode.
  • Knifeless tape: wij kunnen niet controleren of het product al gedeeltelijk gebruikt is of niet.


Kosten en terugbetaling van retouren

Terugbetaling: na ontvangst en controle van het retour gestuurde product storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoop bedrag terug op je rekening. Als je verzendkosten hebt moeten betalen bij je bestelling dan worden deze ook terugbetaald indien de complete bestelling volledig en netjes geretourneerd wordt.
Retourkosten: de kosten voor het retour sturen worden niet door ons vergoed en zijn voor eigen rekening.

Voorwaarden voor retourneren

  • Zichttermijn en retourzending: voor producten waarbij het retourrecht van toepassing is geldt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst. Binnen deze periode kun je contact met ons opnemen als je het product retour wilt sturen. Na aanmelding van een retour heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Let op, wij zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van de zending tijdens het retourproces.
  • Acceptatie: stuur nooit zomaar producten retour maar neem altijd eerst contact met ons op. Indien het product onder het retourrecht valt kunnen wij de instructies voor het retourneren doorgeven.
  • Conditie: overbodig om te melden, maar het product moet in originele staat, ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd worden.
  • Herroepingsformulier: om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je vooraf onderstaand formulier in te vullen en naar ons toe te sturen.

Download hier ons herroepingsformulier.

Voorkom het terugsturen van producten

Het brengt onnodig kosten met zich mee voor beide partijen en de extra ritten zijn belastend voor het milieu. Daarom attenderen we je op de volgende punten om te voorkomen dat je een verkeerd product besteld en retour stuurt.

  • Bestel een gratis kleurstaal. Kleuren op het scherm kunnen afwijken van de echte folie kleuren. Twijfel je dus over de kleur, vraag dan een gratis kleurstaal aan via de contactpagina. Vermeld hierbij welke kleur je wenst, of het voor binnen of buitengebruik is en natuurlijk het adres waar we het naar toe moeten sturen.
  • Vraag een gratis test sticker aan. Weet je niet zeker of de ondergrond geschikt is voor het plakken van een sticker? Vraag dan een gratis teststicker aan via de contactpagina. Vermeld hierbij of het voor binnen of buitengebruik is en natuurlijk het adres waar we het naar toe moeten sturen.
  • Controleer de keuzemogelijkheden die je hebt ingevuld. Bij het bestellen van een product zijn er vaak een aantal optie mogelijkheden, denk aan de kleur keuze, de afmeting of het invullen van een eigen tekst. Let goed op dat je de juiste keuzes maakt. Je krijgt meerdere malen de gelegenheid dit te controleren alvorens je de bestelling plaatst. Heb je de bestelling toch al geplaatst en weet je niet meer zeker of je het juiste besteld hebt, controleer dan de bestel bevestiging. Is het fout, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we het nog kunnen aanpassen.
  • Lees de plakinstructies zorgvuldig. Lees de instructies voor het aanbrengen van de stickers goed door en bekijk ook de filmpjes op onze site. Neem ook de tijd voor het plakken van een sticker.
  • Zorg dat je persoonlijke gegevens correct zijn. Het juiste mailadres en bezorgadres dienen correct te zijn om de bestelling goed af te kunnen ronden. Zo ontvang je de juiste informatie van ons via mail en komt je pakket (op het juiste adres) aan.
  • Lees de omschrijving bij het product. Op alle productpagina's vind je bij de omschrijving extra informatie, ook bijvoorbeeld de exacte afmeting. Hierin proberen wij alle informatie te vermelden die nodig is alvorens je gaat bestellen.
  • Lees onze meestgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, schroom dan niet om het ons te vragen. Bel +31 085 4018424 of neem contact met ons op via de contact pagina.