Stickers kopen - Hoe bestel je bij ons.

Geplaatst door Tim 17-01-2019 0 reacties Over ons & onze producten,

Uitleg over de opties bij het kopen van stickers bij Stickythings.

 

Heb je de sticker gevonden die je zocht en wil je deze graag kopen? Dan zul je in de meeste gevallen een aantal opties moeten invullen of aanvinken. Vrijwel al onze stickers zijn in meerdere varianten verkrijgbaar, en door de juiste waarden van de opties te selecteren kun je de sticker samenstellen precies zoals jij hem wilt. In dit blog gaan we het bestelproces en de beschikbare opties aan je uitleggen. Let op: per sticker kunnen de opties verschillen. Sommige stickers hebben maar een paar opties, en sommige stickers hebben er juist heel veel!

 

Voordat je de sticker aan je winkelmandje kunt toevoegen zul je bijna altijd een aantal opties moeten invullen. Uitleg over de opties staat altijd in de omschrijving van het product, deze staat iets verder naar beneden op de productpagina. De meest voorkomende opties zijn:

 

Afmeting: De verschillende afmetingen waarin de sticker leverbaar is. De exacte afmetingen in cm vind je bij de omschrijving iets lager op de pagina.

Kleur: Kies hier de kleur waarin je wilt dat wij de sticker maken. Onze voorbeelden zijn over het algemeen in het zwart. Wil je een donkergrijze tekst sticker om op de muur te plakken, kies dan bij kleur voor donkergrijs.

Sticker spiegelen?: Wil je een tekst sticker aan de binnenzijde van een ruit plakken, maar moet deze van buitenaf leesbaar zijn? Vink dan de optie 'sticker spiegelen' aan. Let op: wil je 2 dezelfde stickers, bijvoorbeeld een striping, ten opzichte van elkaar spiegelen om bijvoorbeeld aan beide kanten van een auto te plakken? Stop het artikel dan 2x in je winkelwagen. Een keer zonder de optie 'sticker spiegelen' aangevinkt, en een keer met. Je krijgt dan 1 normale, en 1 gespiegelde sticker.

Extra's: Hier kun je eventueel montage gereedschap meebestellen. Een rakel is een soort dikke creditcard om de sticker tijdens het aanbrengen mee aan te wrijven. Een rakel met vilt heeft zoals de naam aangeeft een viltlaag aan 1 zijde. Een ontvettingsdoekje is een doekje waarmee je ongeveer 1m2 kan ontvetten.

Aantal: Deze staat standaard op 1, maar wil je meer exemplaren bestellen dan verander je dit aantal door op het plusje te klikken.

 

De sticker(s) toevoegen aan je winkelwagentje.

 

Heb je de alles goed ingevuld? Dan klik je nu op de knop bestellen. De sticker wordt nu toegevoegd aan je winkelwagentje. Rechtsboven is de inhoud van je winkelwagentje zichtbaar. Je ziet het aantal producten, en de totaalprijs. Als je met je muis over het winkelmandje heen gaat zie je zelfs de afbeeldingen van de geselecteerde stickers. Is je winkelmandje naar wens gevuld? Klik dan met de muis op de knop bestellen. Je komt dan op onze afreken pagina.

 

Het invullen van de afreken pagina.

 

Op deze pagina geef je je naam en adres op. Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van je gegevens. Check daarom ook vooral de mail die je van ons ontvangt. Hierop staat precies wat je hebt ingevuld, zit hier een fout in, meldt het ons dan meteen. Het adres dat je invult is het adres waar wij de stickers naar toe sturen en waar de factuur op komt te staan.

Wil je een ander afleveradres invullen? Haal dan het vinkje weg bij 'mijn factuur en afleveradres zijn hetzelfde'. Je krijgt dan de mogelijkheid om een apart afleveradres op te geven.

Heb je alle gegevens goed ingevuld (controleer vooral je emailadres!) dan kun je aangeven hoe je wilt betalen.

  • iDeal, Creditcard, Mistercash, Sofort, GiroPay en Paypal: bij een geslaagde online betaling krijgen wij direct een melding en gaan we jouw bestelling zo snel mogelijk produceren en versturen.
  • Vooraf overmaken: Je kunt je betaling dan op een later tijdstip handmatig overboeken. Zodra wij je betaling ontvangen hebben krijg je van ons hierover bericht en gaan we jouw bestelling zo snel mogelijk in orde maken.
  • Achteraf betalen: een speciale betaalservice neemt het betalingsproces dan van ons over. Zij doen een online check en kunnen in sommige gevallen de aanvraag afwijzen. Vanwege privacy doeleinden worden door de service geen redenen hiervoor aan ons doorgegeven. Wordt je aanvraag wel geaccepteerd? Dan krijgen wij automatisch een seintje van de service dat de bestelling in behandeling genomen kan worden.

Heb je nog eventuele opmerking bij je bestelling? Dan kun je dit in het betreffende vak invullen. Deze worden in je bestelling aan ons ook vermeld.

 

Heb je alles correct ingevuld? Dan dien je nog de verplichte vinkjes van de Privacy en Algemene Voorwaarden aan te klikken. Door op de knop 'Bestellen' te klikken kun je je aankoop afronden.

 

De emails die je krijgt als je bij ons een sticker koopt.

 

Na het afronden van je bestelling gaat ons systeem je op de hoogte houden van de voortgang dmv 'status updates' Deze zijn als volgt:

  • Nieuw: wij hebben je bestelling ontvangen, maar nog geen betaling. Eventuele betaalinstructies staan in deze mail vermeld.
  • In behandeling: wij hebben je betaling ontvangen en de bestelling wordt in productie genomen.
  • Verzonden: je bestelling is aangemeld bij postnl. Indien het een pakketzending betreft krijg je een aparte mail met de track&trace code.
  • Wachten op betaling: wij hebben je bestelling een tijdje geleden ontvangen, maar nog geen betaling.
  • Review verzoek: Een aantal dagen nadat wij je bestelling verzonden hebben sturen wij je een verzoek om ons te beoordelen zodat je andere klanten kunt laten weten of je tevreden bent over stickers en service.

 

Mocht je nog vragen hebben over het kopen van stickers bij ons dan kun je ons altijd via email of telefoon benaderen.